Aan de slag als mystery shopper?
Schrijf je hier in!
Verwar onze rapporten niet met het traditionele Mystery Shopping!
De bedrijven waar wij mee samenwerken, willen graag feedback ontvangen over hoe jij als consument het contact met hen hebt ervaren. Hierbij staat vooral de emotionele beleving centraal. De feedback geeft dus vooral waardevolle info over hoe de consument zich voelde.
Uiteraard verschaffen wij een duidelijk format zodat de mystery shopper een waardevol rapport kan opstellen.
Onze opdrachtgevers gaan zeer serieus met onze rapporten om.
Onze belevingsrapporten zijn een waardevolle tool bij het optimaliseren van de gastvrijheid en de beleving van consumenten. Ze geven inzicht in hoe de consument de gastvrijheid ervaart én helpen bij het creëren van een klantgedreven mindset. Onze rapporten worden dan ook ingezet voor trainingsdoeleinden.
The way the customer feels is always at the centre of the customer experience!
Onze opdrachtgevers zijn succesvolle en ambitieuze bedrijven die gastvrijheid en klantbeleving hoog in het vaandel hebben staan!
Onze opdrachtgevers zijn bedrijven die het al goed doen in hun branche, maar continue scherp willen blijven om het verschil te kunnen blijven maken. We zijn er dan ook niet om mensen onderuit te halen of om de focus op negativiteit te hebben. Dat kan namelijk iedereen!
We willen onze opdrachtgevers juist helpen om (nog) beter te worden. We zien onszelf als de medespeler van onze opdrachtgevers en willen hen helpen om (nog) betere resultaten te kunnen creëren.
Onze insteek is kritisch en constructief
De beleving van de klant
Wat onze opdrachtgevers graag willen weten is:
- hoe jij jouw bezoek als klant hebt ervaren,
- of je op basis van jouw bezoek graag weer terugkomt,
- in welke mate je het bedrijf aan zal raden aan vrienden, kennissen en familie,
- én waar de verbeterkansen liggen!
Als er al een geheim voor succes is, dan is dat wel het vermogen om te kijken door de ogen van de consument!
Een goede qualitective (mystery shopper) voldoet aan een aantal criteria:
- is minimaal 18 jaar
- heeft oog voor detail
- beschikt over internet
- beheerst de Nederlandse taal in woord en schrift
- levert een net rapport in
- kan zijn/haar gevoel goed beschrijven
- is eerlijk en betrouwbaar
- komt zijn/haar afspraken na
- is goed bereikbaar via mail of telefoon
- is kritisch maar opbouwend
- wil zich graag inzetten om de klantbeleving van onze opdrachtgevers omhoog te halen
En soms betreft het een Doe Het Zelf winkel of een horeca gelegenheid. Ieder bedrijf heeft weer een andere vergoeding.
Daarnaast is er een vergoeding voor het maken van het rapport en die is afhankelijk van de grootte van de opdracht.
Er is dus geen standaard vergoeding.Voordat je een opdracht aanneemt, communiceren wij altijd de vergoeding voor die opdracht met je, dus je staat nooit voor verrassingen en je kunt altijd zelf kiezen.