Van VINKEN naar VONKEN
Next level hospitality
Mystery shopping is al decennia een bekend fenomeen. Veel organisaties zetten het in als controlemiddel om inzicht te krijgen in de klantbeleving en de performance van hun mensen! Uitgedachte vragenlijsten ter controle van het gedrag worden opgesteld en de mystery shoppers worden geïnstrueerd om vanuit klantperspectief te controleren en te beoordelen. En hier gaat het dan mis en wordt mystery shopping juist de tegenstander van een hogere klantbeleving!!
Wij zijn duidelijk géén voorstander van de traditionele manier van mystery shopping zoals die in Nederland wordt toegepast. Onze aanpak is ontwikkeld vanuit coaching perspectief (i.p.v. vanuit controle perspectief) waarmee we de klantbeleving juist wel naar een next level brengen én het trainingsresultaat enorm verhogen.
Wat is de grootste uitdaging van training?
Transfer & Borging
De grootste uitdagingen van training zijn de transfer van WETEN naar DOEN én het vasthouden van de resultaten. Het gaat er niet om of de deelnemers meteen ná een training laaiend enthousiast zijn, maar juist wat er van de interessante inzichten vervolgens in de praktijk wordt toegepast.
We hebben een tool nodig waarmee je elke training succesvoller kan maken. Een tool die interessante inzichten (weten) kan helpen omzetten in gedrag (doen). Een tool waar niet steeds een externe trainer voor ingevlogen hoeft te worden, maar een die binnen het eigen team wordt omarmd en ingezet om inzichten eigen te maken en de resultaten te verbeteren.
Wij hebben deze waardevolle tool !
Let's Connect & Grow!
Een sterk hulpmiddel dat we inzetten om te leren en duurzaam resultaat te realiseren, zijn klantbeleving-rapporten, vergelijkbaar met het zg. mystery shopping, maar dan anders!
Onze unieke aanpak is totaal anders omdat wij in de eerste plaats mensen en organisaties helpen leren en groeien i.p.v. hen controleren. En dat maakt een enorm verschil. We vertellen je hier graag meer over.