Een korte introductie
Wie is Klantbeleving?
In 2005 nam Marco Gala het initiatief en richtte Klantbeleving BV op. Met zijn unieke visie op klantbeleving en mensen in beweging krijgen, onderscheidden we ons snel in de markt. Sindsdien zijn we vastbesloten om mensen en organisaties te helpen groeien en excelleren.
Bij ons staat het opbouwen en onderhouden van een netwerk van blije fans en ambassadeurs hoog in het vaandel. We zijn ervan overtuigd dat loyaliteit voornamelijk wordt gedreven door de ervaring die onze opdrachtgevers hebben. En dat is precies waar onze passie ligt – we willen jou en al onze andere relaties een betekenisvolle ervaring bieden. Dus, laat ons je inspireren om te blijven dromen, experimenteren en te genieten van al het moois en alle opportunities.
Daar gaat ons hart sneller van kloppen!
Wij geloven dat mensen het verschil maken en dat is waarom wij samenwerken met organisaties die dezelfde overtuiging delen.
Onze aanpak is gericht op het inspireren en uitdagen van mensen om vanuit een andere context te kijken, zodat ze zelf kiezen om het gewenste gedrag aan te nemen. Hierdoor zijn de resultaten authentiek en duurzaam, niet alleen op werkgebied maar ook op persoonlijk vlak.
Onze ervaring heeft ons geleerd dat leren een educatieve belevenis moet zijn én een tikkeltje op het randje. Want niet alleen omdat neuro-wetenschappelijk is aangetoond dat dat meer effect heeft, maar juist omdat we zien dat het terugkomt in de resultaten die we ermee boeken.
Het afgelopen decennium hebben we transformatieprogramma’s gefaciliteerd bij diverse organisaties over de hele wereld en daarmee een positieve impact op zowel de organisaties als voor honderduizenden mensen gerealiseerd.
Laten we samen werken aan het creëren van een energieke cultuur binnen jouw organisatie, waarin mensen er zelf voor kiezen om het beste van zichzelf te geven en betere resultaten te realiseren.
Jarenlange internationale ervaring
Wat nemen we mee?
In de afgelopen 10 jaar hebben we meer dan 100 bedrijven geholpen zich te verbeteren en te onderscheiden, en een positieve leer-impact gehad op het leven van meer dan 100.000 mensen door hen te leren anders te denken en te doen. We hebben gezien dat onze aanpak in elke branche écht werkt ongeacht welke titel het werkveld aan consumenten toekent: klanten, gasten, cliënten,…
Om de beste resultaten te realiseren, werken wij met een netwerk van door onszelf nauwkeurig geselecteerde specialisten van psychologen, opleidingskundigen, NLP’ers, coaches, organisatiespecialisten en toptrainers.
De juiste mensen worden altijd per uitdaging bij elkaar gezocht waardoor we ten eerste optimale resultaten kunnen realiseren en ten tweede elke uitdaging aankunnen, of het nu gaat om een bedrijf van 50 personen of 500.000 personen, nationaal of internationaal.